img-blog

Descobrint Virgin Voyages a bord de l'Scarlet Lady

img-usuario
07/06/2024

Viviana Ferris, de l'àrea de suport a les agències d'AVASA Travel Group, ens comparteix la seva experiència a bord de l'impressionant Scarlet Lady de Virgin Voyages. Aquest fam trip va reunir més de 150 agents de viatges i ens va permetre conèixer de primera mà la revolució en el món dels creuers que ha suposat Virgin Voyages.

Embarcant a Palma de Mallorca

El nostre viatge va començar a Palma de Mallorca, un punt excepcional d'embarcament ja que l'itinerari habitual de l'Scarlet Lady és des de Barcelona. Un cop a bord, els responsables de Mundomar Cruceros ens van donar la benvinguda i ens van guiar per les instal·lacions del vaixell. Immediatament es percep que no és un creuer convencional: camarots espaiosos amb balcons i hamaques cosides a mà, i una atmosfera moderna i luxosa.

Experiència culinària i social

Vestits de vermell, vam gaudir d'un sopar al restaurant coreà "Gumbae", on la barbacoa a l'estil coreà va ser tot un èxit. La primera nit va culminar amb l'Scarlet Night, una festa espectacular a la coberta, amb tots els passatgers vestits de vermell, creant una experiència única i vibrant.

Dia de navegació i activitats

L'endemà va ser un dia de navegació, que vam aprofitar per participar en diverses activitats a bord sense cost addicional. Des de ioga a la coberta superior fins a classes de spinning i zumba, passant per moments de relax a la piscina.

Gastronomia sense límits

A l'Scarlet Lady, el menjar està inclòs, i en aquesta ocasió vam poder degustar tapes a "The Dock House" i explorar "The Gallery", on no existeix el concepte de bufet tradicional, sinó estacions de menjar que ofereixen noodles, hamburgueses, sushi i més, a qualsevol hora.

Nit de diversió visitant Eivissa

La segona nit el sopar es va celebrar al restaurant mexicà "Pink Agave", on vam poder gaudir de margarides de fruita de la passió i cochinita pibil. Posteriorment, vam explorar la vida nocturna d'Eivissa, ja que el vaixell va romandre atracat tota la nit a l'illa.

Conclusió de l'aventura

L'últim dia vam visitar el castell d'Eivissa i soparem a "The Wake" abans de gaudir d'una última copa a "The Manor" amb música dels anys 90. Virgin Voyages ha redefinit el concepte de creuer, oferint una experiència sense horaris rígids, sense vestimenta formal, i per a adults, amb tot inclòs excepte les begudes, tot i que pots recarregar un import que desitgis per a les teves consumicions a bord.

Un creuer per als no creueristes

Virgin Voyages ofereix més de 20 restaurants, menús creats per xefs Michelin, sense grans bufets ni menjadors tradicionals, i opcions gastronòmiques disponibles les 24 hores. Un creuer Virgin està pensat per a persones obertes, rebels i amb ganes de gaudir de cada moment.

Un creuer que promet revolucionar les teves expectatives i brindar-te una experiència de luxe i llibertat a bord!